五里河水

Dreamer - Sophie Zelmani

馥雅妖姬:

Dreamer-Sophie Zelmani-《Time To Kill》

作曲 : Sophie Zelmani

作词 : Sophie Zelmani

Seasons my friend
四季 我的朋友
Colour me so we can blend
你为我着上缤纷的色彩 来让我们相融
Forbid me to go
别让我离开啊
I know so little about the wind when it blows
风起时 我能捕捉到的讯息少之又少

Dreamer dreamer
梦中人 梦中人
I am walking out of your dream
我正从你的梦境中走出来
Take me off the parade
将我从人群中带走吧
And place me somewhere in your sense of shades
再置我于你的荫庇之下
Your night shuts my door
你的夜晚阖上我梦的扉门
And i will not dream anymore
从此我长夜无梦
See if i can pass by that waiting hand
想看看我是否能触碰到等候已久的那双手
If i can pass by that wandering man
如果我能和游离在梦中的人擦身而过
If i can leave to get home
如果我能离开 重归温暖的家
See that it all make sense pretty soon
我坚信一切定会豁然开朗
Dreamer dreamer
梦中人 梦中人
I am walking out while you go on
我从梦中走出来 而你却仍在梦里
(dreamer dreamer)
梦中人 梦中人
Dreamer dreamer
梦中人 梦中人
I'll be where i belong
我会回到我的归处
(dreamer dreamer)
梦中人 梦中人
Dreamer dreamer
梦中人 梦中人
I am waiking out while you go on
我已淡出梦影 而你依然继续入梦
Dreamer dreamer
梦中人 梦中人
But dreamers don't come along
可是啊 梦中人终会从梦里苏醒
Dreamer dreamer
梦中人 梦中人
I'll be where i belong
我会回到我的归属之地
Dreamer dreamer
梦中人 梦中人
Stop me if i am wrong
若我错了请别让我一错再错
Dreamer dreamer
梦中人 梦中人
Dreamer dreamer
梦中人 梦中人


评论

热度(5)