五里河水

I Believe Featuring Kat McDowell - DAISHI DANCE

GAARA's Concert Hall:

刚刚在微信平台推了这首^_^

feat. Kat McDowell

House舞曲风格歌词也很励志

开学一直很忙都木有时间来分享0.0。。。。i am so sorry

本博更多DAISHI DANCE 的音乐分享


中文翻译 by Rostavilla

Let's see what It's got in store for you

我们也曾试图去知道你一直在隐藏什么

cause there's hope for the future

因为那是对未来的期望

there's hope for you

这个只属于你的希望


See with you're heart

当我初次到你的心时

learn to let yourself believe

我开始学会让你去相信

Life can be simple if you let to set and (be) free

你会让自己的生活变得简单而自由如果你愿意的话

Look with you're eyes and the road that lies ahead

看着你坚定的眼神

Maybe you'll notice things

也许你会注意到这些

you never thought were there

你也从来未有想过

Life away surprises you with things

生活总是带给你美好的惊喜

you can't control

但是你却总是无法控制自己

when you finally let it go

在你看着它们慢慢离去的时候

you will finally find the strength inside of you

你一定会发现隐藏在你身上的潜力

and...

而且........


I believe miracles can happen

我相信一定会有奇迹发生!

you believe god is on you're side

你也会相信奇迹会发生

I believe miracles can happen

我相信一定会有奇迹发生!

you believe god is you're side

你一直相信上帝眷顾着你


Stand at the crossroads lift

矗立在这十字路口下

you're eye's and look ahead

而你的眼神凝视着前方

You have been chosen to go were no one else can go

可是你已经做了唯有你才能完成的选择

So get up on you're feet

所以用力站起来吧

and follow the path that is you'res

继续这条只属于你的路

You can be a different self

你有能力改变你的现在

when find the light inside of you and...

那是当我看到你身上的光芒的时候


I believe miracles can happen

我相信一定会有奇迹发生 !

if you believe god is on you're side

如果你相信上帝眷顾着你

I believe can miracles happen

我相信一定会有奇迹发生!

if you believe god is you're side

如果你相信上帝眷顾着你


I believe miracles can happen miracles can happen

我相信一定会有奇迹发生,一定会的!

if you believe god is on you're side

如果你相信上帝眷顾着你

I believe i believe miracles can happen

我相信一定会有奇迹发生!

if you believe god is you're side

如果你相信上帝眷顾着你


I believe miracles can happen

我相信一定会有奇迹发生!

if you believe god is on you're side

如果你相信上帝眷顾着你

I believe can miracles happen

我相信一定会有奇迹发生!

if you believe god is you're side

如果你相信上帝眷顾着你


if you believe

如果你相信的话!

评论

热度(96)